Maybelinne Baby lips

Heeey,

Eventjes een review over de nieuwe lippenbalsem van Maybelline “Baby Lips” die ik heb gekocht.
De lippenbalsems zijn beschikbaar in 5 kleuren:

  • roze verpakking – “Pink Punch” (roze tint – passievruchtgeur)
  • blauwe verpakking – “Hydrate” (witte labello- basilicum en citroen geur)
  • groene verpakking – “Freshen” ( gewone labello munt smaak)
  • oranje verpakking “Cherry” (rode tint – kersengeur)
  • Gele verpakking “Repair” ( amandelgeur)

Maybelline lipbalm

Ik heb de oranje Baby Lips gekocht, omdat ik al veel roze lippenstiften heb, dus wou ik eens iets anders proberen. Prijs: €3,50

Baby lips Maybelline

 

Ik vind het een leuke lippenbalsem. Hij is goed vettig en smeert als boter. Het heeft een heerlijke, kersen geur en is hydraterend voor mijn lippen. Het is verrijkt met aloë vera ,  sheabutter en bevat vitamine E. Dus goede ingrediënten om je lippen te hydrateren. Ik weet van een goede vriendin, dat de roze lippenbalsem ook zeer goed is. Dus voor de meisjes die meer naar de rozige kant willen gaan, de roze is ook een goetje 😉

Qua kleur kan ik erbij zeggen, dat het een meer rode kleur heeft, maar met een tintje roos erbij. Het is meer een bleuberry (framboos) kleur. Goed voor de lente mee te starten! I love it ❤

baby lips kiss

Baby lips#Tam met cherry baby lips  @ train 😉 

Klik & ontmoet mijn schminkpopjes

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

