Big Eyes Mascara Maybelline

Haai,

Sinds de warme, vroege lente binnenkwam in ons landje, ben ik zo stom geweest om mijn 2 mascara’s op de toonbank te leggen. 
En dit in de vlakke zon. Resultaat? Ze waren uitgedroogd en niet meer bruikbaar. (stoeme Tamara) 😥
Dus de enige oplossing was opzoek naar een nieuwe mascara, maar voor een goedkopere prijs. Dus rush ik naar de Di store en ging ik al de merken af. Uiteindelijk was mijn beslissing snel gemaakt. Ik wou de nieuwe
mascara van Maybelline “Big Eyes Mascara” uitproberen. Natuurlijk wou ik na mijn gebruik, dit sharen aan jullie. Dus voila…

Bon, je hebt 2 verschillende mascara’s van deze lijn:

  • De gewone Big Eyes mascara
  • Big Eyes mascara –  Rebel black

Ik heb de “Rebel Black” gekocht, omdat ik hou van het intense zwart op je wimpers. Hieronder zie je de verpakking.

Maybelline big eyes mascara

De mascara heeft twee borsteltjes. Met het grote borsteltje, krul je je bovenste wimpers omhoog. Met het kleine borsteltje kan je de onderste wimpers goed verspreiden en eindig je niet met klonters.

maybelline big eyes mascara rebel

Mening? Het geeft wel een mooi effect en het spreid goed je wimpers. Maar, ik vind het bovenste borsteltje minder efficiënt als het onderste. Ik heb betere mascara’s gebruikt die meer een betere zwarte rebel effect geven. Het geeft meer een naturelle look.

likeMaar het onderste, kleine borsteltje vind ik wel super goed. Het spreid goed je onderste wimpertjes en ik geef eerlijk toe, dat deze kleine wimpertjes vaak moeilijk te bereiken zijn. Dus ik gebruik vooral deze mascara voor mijn onderste wimpers. PRIJS: €15,99

RESULTAAT?

maybelline eyes big eyes

Klik hier voor het artikel Ehsal schminkpopjes te lezen

Geef een reactie

