The Balm bij Di

The Balm

Hou je van de retro-look, vintage en de heerlijke sixties jaren?  En vind je het eens gewaagder om je cosmeticaproductjes in een andere, creatieve verpakking te zien? Goed nieuws, want sinds kort nam Di-store een nieuwe make-up collectie onder zijn winkeldaken. Namelijk “The Balm”, helemaal overgevlogen van San Fransisco.

 Ik was zo nieuwsgierig, dus kocht ik 2 fantastische producten uit hun collectie. En dit zijn zeker niet mijn laatste. Na deze 2 getest te hebben, kan ik niet wachten om mijn volgende aankoop te doen bij The Balm. Pasop! De Di wilt het nog exclusief houden, dus het merk is niet verkrijgbaar in alle stores. (onderaan zal je een link vinden v/d verkooppunten)

The balm 2 producten

Ik ontdekte dit merk dankzij de nieuwsbrief van Di, met daarin de bekendmaking van The Balm.
De verpakking leken mij zo origineel, dat ik niet kon wachten om het merk uit te proberen. Het merk is niet alleen gekend door hun ‘sassy’ verpakkingen, maar ook door de hoge kwaliteit die ze aanbieden. Hun make-up is zonder parabenen, niet getest op dieren en bovendien verrijkt met vitamine A, E en C.

Ik kocht er maar 2, want mijn rekening kwam tot €50.
Mijn tactiek? First see, try & then believe.  

Mary-lou Manizer bronzer and luminizer (18€)

Marylou Manizer

Mary lou highlighterhighlighter Marylou

 Wow wat een mooie highlighter… Ik kocht deze vooral voor mijn contouring. Maar je kan dit ook gebruiken als oogschaduw en bronzer. Het bevat zoveel pigment en blinkt, dat het je een mooie, witte gloed geeft voor boven je wangen (contour) en op de T-zone. Ik ben overtuigd!

Nude tude oogschaduw Palette (€31)

the balm-Marylou Manizer

nude palette The Balm

nude tube kleuren

Omg, wat een variatie aan kleuren! Je hebt 12 nude kleuren + zo goed gepigmenteerd. Ik moet maar ffkes met het borsteltje de oogschaduw aanraken. En hoplaa, de kleur hecht zich zo vast op mijn borsteltje. De pinup girls maken het ook een leuke, sexy verpakking. Het enige nadeel, is dat ze een beetje poederig zijn.
Maar daar zet ik mij over, want het resultaat achteraf is gewoon verbluffend.

Wat zijn mijn volgende aankopen?

  • Balm jovi mini face palette
  • Rockstar palette
  • Bronzer bahama mama
  • Downboy blush shadow
  • Time balm concealer – light

verkooppunten Di the balm

En nu een vraagske naar jullie toe? Wat zit er op jullie wishlist?

Klik hier voor de mening van mijn schminkpopjes

Geef een reactie

