Nivea cleansing mousse

Een goede, zachte reinigingsproduct is de basis voor een uitstekende verzorging. Elke morgend en s’avonds moet je al die dode cellen en ongewenste make-up verwijderen.  Ik las in een paar foldertjes dat Nivea nieuwe producten had. Hmmm, eigelijk was het al lang geleden dat ik Nivea had gekocht. Dus waarom niet een beetje investeren in Nivea. Ik dat zo nieuwsgierig ben, test graag nieuwe producten uit. Hopla… de 3 nieuwe producten lagen al direct in mijn winkelkarretje.
[Verzachtende mousse – BB cream & Dagcreme]
! Ik was in een Nivea humeur die dag… XD

nivea 3 products

We starten met de verzachtende mousse…

nivea cleansing mousse

NIVEA VERZACHTENDE REINIGINGSMOUSSE

Ik kocht de reinigingsmousse voor de droge of gevoelige huid. Je hebt nog een tweede reinigingsmousse voor de normale en gemengde huid. Omdat mijn zus en ik vaak reinigingsproducten delen, heb ik speciaal voor haar degene gekocht voor droge huid. Wat ben ik een lieve zus, niet? Hihi…

Hoe werkt het?

Met slechts één druk op het pompje wordt de formule omgezet in een zachte mousse. Het bevat amandelolie en Hydra IQ, het hydrateert en reinigt de huid. Plus de mousse geeft een heerlijke,frisse parfum weer. Daarna moet je de mousse afspoelen met lauw water.

mousse niveamousse nivea handlauw water

CONCLUSIE? Na het gebruiken voelt het eerst wat plakkerig, maar daarna fris , zuiver & zacht ^^
Ik gebruik graag de mousse formule!

Wensen jullie een review over de andere Nivea producten?


A great, soft cleansing product is necessary for a outstanding skin care. Every morning and evening, you must clean off those dead skin cells and leftovers of make-up. I read in some flyers, that Nivea launched some new products. Actually, It has been a long time that I’ve bought some Nivea products.  So, why not invest in some of their new products? Curious that I am, I like to test new products. Hop… Immediately 3 new products in my shopping basket.
[Cleansing mousse – BB cream – Day cream]. I was in a Nivea mood that day. XD

We start with the soothing cleansing mousse…

NIVEA DAILY ESSENTIALS SOOTHING CLEANSING MOUSSE

So, I bought the soothing cleansing mousse for dry and sensitive skin. You’ve a second cleansing mousse for the normal/mixed skin. But because my sister and I like to share cleansing products, I did her a favour and bought the one for dry skin. What a nice sister am I, no? Hihi…

How does it work?

You press just one time on the small pump and the formula transforms to a soft mousse. The formula is with almond Oil and Hydra IQ, it moisturizes the skin deeply. The foam has a fresh fragrance. Then apply the cleansing foam on your face and neck. Finally, rinse with lukewarm water.

CONCLUSION? At first it feels sticky, but aftwerwards your face feels fresh, clean & soft. ^^
I like to clean my face with the foam formula!

Do you like a review about the other Nivea products?

Follow my blog with Bloglovin

2 gedachtes over “Nivea cleansing mousse

Geef een reactie

