NEW HAIR NEW ME

“The new me is born!” Een quote die mij nu wel nauw aan het hart ligt. 2013 was niet zo een heel goed jaar voor mij. Maar ik start 2014 met een big smile on my face. De zon komt in ons land en dit maakt mij gewoon happy. Ik ben gewoon veranderd. Ik zie het leven op een andere manier, ontmoet vele nieuwe mensen en heb andere interesses. Hoe ik me voel wil ik ook graag uitstralen in mijn make-up, haarstijl, kledij, sport enz.  Je persoonlijkheid toon je adhv wat je draagt en je lichaamstaal. Als je van jezelf houdt, dan straal je dit ook uit en mensen rondom jou pikken dit op. Op deze manier maak ik mensen aan het lachen en deel ik mijn geluk met hen. Kortom, ik voel me goed in mijn vel!

Ik voel me wel goed in mijn vel, maar mijn haar deelt niet dezelfde mening. Ze voelen droog aan en de haarpunten zijn gewoon kapot. Hoe zou dit komen? Misschien omdat mijn kapper met pensioen is? Het is gewoon tijd voor een nieuwe kapper en haarcoupe.

Wat heb ik gedaan met mijn haar?
Ik heb voor de eerste keer meches/highlights gezet. Dit was echt spannend! Ik hoopte voor een goed resultaat en dat heb ik ook gekregen! Waar? Bij kapper SVEN.
Mijn bestelling? blondere tinten verbergen in mijn licht bruin haar, een dégradé en 5cm laten afknippen. Hartelijk dank aan Linse mijn kapster, you did a fantastic job!


ENG: “The new me is born!” A quote that is close to my heart. 2013 was not a good year for me. But I start 2014 with a big smile on my face. The sun is in our country and it makes me happy. I’m just changed.  I see live in a different way, I met new people and have other interests. How I feel, I like also to express in my make-up, hairstyle, clothes sports etc. You show your personality in what you wear and your bodylanguage. When you love yourself, you eject this and other people pick up on that. This way, I make people smile and share my happiness  with them. Short, I feel good about myself!

I feel good about myself, but my hair doesn’t share the same opinion. They feel dry and the hair ends are just damaged. Why? Maybe because my hairdresser is in retirement? So it’s time to find a new hairdresser and a new hairstyle for springtime. Many thanks to my hairdresser Linse, you did a fantastic job!

What did I do?
For the first time I  highlighted my hair. I was so excited! I hoped for a surprising result and I’ve got it! Where? Hairdresser SVENMy order? Blonde tones hide in my light brown hair, a dégradé and cut 5 cm off.

VOOR

VOOR

NA

NA

me with new hairstyle

Om mijn haar te onderhouden, moet je ook de juiste producten gebruiken. Hieronder vind je 3 producten die ik regelmatig gebruik om mijn haar te verzorgen.

1. SerumΙ Pantene herstelt dode haarpunten
2. HaarmaskerΙ Garnier Ultra doux
3. Mousse kapperΙ Dessange coiffure voor krullen

pantene serum

 

masker garnier

 

desange krullen Reviews:
1. Deze serum is gewoon fantastisch. Je drukt op het pompje,1 nootje en verspreid de olie met je vingertoppen door heel je haar. De olie voelt vettig, maar ik garandeer u dat uw haar niet vettig aanvoelt. Je haar bevat veel meer glans en herstelt je dode haarpunten. Het is zelf verkozen geweest als beste serum op de markt in “goed gevoel magazine“. Ik deel deze mening volledig.
2. Na mijn shampoo en conditioner gebruik ik 1x in de week een haarmasker. Ik vindt deze haarmasker goed ruiken en herstelt mijn haar. Het bevat avocado olie en galamboter.
3. Op handoek droog haar, verspreid ik de mousse door heen mijn haar. Ik kneed zachtjes mijn haar samen met de mouse in mijn hand en laat het dan natuurlijk drogen. Het geeft mijn haar wat extra volume en voedt mijn krullen.


ENG: To nourish my hair, you need good products. Below you will find 3 products I regulary use.

Reviews:
1. This serum is just fantastic. You spread with just one pump the oil with your fingertops through your hair. The oil feels greasy, but I garantee you that your hair doesn’t feel greasy. It gives more shine and restore those dead hair ends. It was even chosen as best serum on the market by “goed gevoel magazine“. I definitely share their opinion.
2. After my shampoo and conditioner I use once a week a hair mask. This mask smells good and restore my hair. It contains avocado oil and galam butter.
3. On towel dry hair, you spread the foam through your hair. Softly, you knead the foam and let it dry naturally. It gives your hair little extra volume and nourish my curls.
Follow my blog with Bloglovin

5 gedachtes over “NEW HAIR NEW ME

Geef een reactie

