4 DRY SHAMPOOS REVIEWS

Mijn excuses voor de late post. Ik heb 2 dagen gefeest in Gent, doordat ik voor de 2de keer afgestudeerd ben. FEESTJEEUH…
Vanaf vandaag ben ik actief werkzoekende. Spannend! Het is tijd voor een boeiende job te vinden. Maar eerst mijn 2 maanden stage afronden bij Groupon. 

Na een nachtje stappen, dansen en zweten was mijn haar zo vettig! De volgende morgen had ik geen tijd om mij te douchen. Hierdoor had ik een extra hulpmiddeltje nodig. Beste uitvinding is toch de droogshampoo, niet? Gewoon eventjes spuiten over de vette zone, even laten inwerken en daarna goed uitborstelen. Ondertussen heb ik al 4 verschillende merken uitgeprobeerd. Hieronder ontdekken jullie mijn favoriete.


ENG| I apologize for my late post. I partied 2 days long in Ghent, because I’m graduated for the second time. Party….
From today I’m active job seeker. Exciting isn’t it? It’s time to find an interesting job. But first I must finish my 2 months intership at Groupon. 

After going out, dancing and swetting, my hair became so greasy. The next morning I hadn’t the time to take a shower. I needed an extra aid. Dry shampoo is the best invention isn’t it? Just spray on your greasy hair, let absorb and then brush out. Meanwhile I tried 4 different brands. Here below you will discover my absolute favorite. 

droge shampooKruidvat Salon Expert & Droogshampoo Fresh heb ik momenteel thuis liggen. De andere 2: Syoss en Ultra  Doux Garnier heb ik al opgebruikt. Over de laatste 2 zal ik ook kort een review geven.


ENG| Kruidvat Salon Expert & Dry shampoo Fresh I’ve at home. The other 2: I’ve already been using Syoss and Ultra Doux Garnier. I will also give you a short review about the last two. 

dry shampoo - white powder

Dry shampoo – white powder

 

schwarzkopf dry shampoo

Deze droogshampoo is mijn favoriete! Mijn haar is gedurende de dag niet vettig en het geeft je haar extra volume. Het bevat niet één van de beste geuren, maar het werkt wel het beste. Enige nadeel dat het snel op is. € 4


ENG| I love this one! It remains all day and gives my hair more volume. It doesn’t have the best smell, but it is one of the best dryshampoos. The only disadvantage: the product is quick exhausted. €4

kruidvat droge shampooDie van Kruidvat vind ik ook een hele goede. Pasop, bij eerste keer gebruik verschoot ik van de hoge druk. Er kwam ineens veel product uit. De geur ruikt naar haarlak, wat bij andere droogshampoos niet het geval is. €2,49


ENG| The dry shampoo from Kruidvat is also a good one. Look out, first time I used, it frightened me by the high pressure. Their came a lot of product out. The smell is like hairspray, which is no case at other dry shampoos. €2,49

300-ultradoux_secDeze droogshampoo vind ik het minste werken. De geur ruikt naar citroen, maar mijn haar blijft vettig. Bovendien geeft het je haar geen volume en de witte poeder is moeilijk uit te borstelen. €4,99


ENG| I dont’ like this one. The fragrance is like lemon, but my hair stays greasy. On top of that, it doesn’t gives volume to my hair and the white powder is difficult to brush out.  €4,99

droogshampoo SyossJe haar voelt wel minder vettig aan, maar veel volume geeft het niet. De geur ligt mij wat op de adem en blijft een tijdje in huis hangen. €5,99 


ENG| My hair feels less greasy, but it gives not enough volume. The fragrance stays on the airways and the smell lingers in house. €5,99

Welk is jouw favoriete droogshampoo?
Which is your favorite dry shampoo?

Follow my blog with BloglovinTamara
 

4 gedachtes over “4 DRY SHAMPOOS REVIEWS

Geef een reactie

