Post 1: My MAC eyeshadow palette

Mijn eerste week stage bij Groupon zit er al op! Stage lopen binnen een bedrijf, betekent ook er professioneel uitzien! Ik straal mijn klasse uit door mijn kledij en schmink!  Wat is niet beter dan MAC COSMETICS op je ogen te dragen? Met een goede paintpot als basis, blijft deze oogschaduwen de hele dag zitten! Vandaag stel ik jullie mijn MAC oogschaduw palette voor!
Ontdek mijn eerste 7 oogschaduwen!


ENG| My first week intership @ Groupon is already behind me! As a intern in a company, means to look as a professional! I express my class by my clothes and make-up! What isn’t better than having MAC COSMETICS on the eyes? It Stays all day long with a good base paintpot! Today, I’ll present you my MAC eyeshadow palette! Discover my first 7 eyeshadows

palette 1

Woodwinkedwoordwinked

Deze kleur kan je beschrijven als een warm antiekgoud met veel shimmer! Ik hou van deze oogschaduw! Je kan deze op alles dragen en het is een oogschaduw die bij elke huidskleur past. Ik combineer deze  met een groen/blauw eyeliner lijntje op mijn waterlijn! Perfect voor een zomerse look!


ENG| This color has a warm antique gold tone and contains a lot of shimmer! I love this eyeshadow! You can wear it on everything and this eyeshadow suits each skintone.
I match this with a green/blue eyeliner on my waterline!
Perfect for a summery look!

Espressoespresso mac

Een zacht, bruine matte oogschaduw. Deze kleur gebruik ik het liefste in de plooi van mijn ooglid.
Zo geef ik mijn ogen meer diepte en worden ze intenser geaccentueerd.


ENG| A light, brown matte colour. I prefer to use this color in the crease.
Therefore I give my eyes more depth and they are more intensly highlighted.

Satin Taupesatin taupe

Taupe met een zilvere schijn. De kleur gaat meer naar de paarse/bruine kant uit. Ook is deze een oogschaduw perfect voor alle huidtypes.
In begin gebruikte ik deze elke dag, maar nu wissel ik graag af.


ENG| Taupe with a silver shine. This color has a more purple/brown tone.
Also this eyeshadow matches every type of skin.

Humidhumid mac

Ik wou al een tijdje een groene oogschaduw in mijn palette. De verkoopster had me verteld dat groene oogschaduw mooi past bij bruine ogen. Ze had gelijk.
Ik gebruik deze kleur vaak, maar meer in de herfst dan in de zomer.
Het heeft een intense donker groene kleur met een tikkeltje glans!


 ENG| I wished for a while to have a green eyeshadow in my palette. The sales assistant told me, that green eyeshadow match perfectly for brown eyes.
She was right! I use this color often, but more in the fall then in the summer.

It is a intens, dark green colour with a touch of shimmer!

Copperingcoppering mac

Orange koper met fluwelig parelmoer| Deze is mijn meest, gedurfde kleur binnen mijn palette! gebruik deze niet zo veel, omdat deze moeilijk te combineren valt! Maar ik draag hem  het liefst in de zomer, wanneer ik een kleurtje op heb. Ik combineer deze samen met ‘Humid‘ als een soort smokey eyes! De 2 kleuren passen perfect bij elkaar.


ENG| Orange copper with shimmer| This is my most, daring colour in my palette! I don’t use it so much, because I find it difficult to match! But I like to wear it in the summer, when I’ve got a tan. I combine coppering together with ‘Humid‘ as a smokey eye! This 2 colours fit perfectly together. 

Bourjois light orangelight orange bourjois

Sorry, deze oogschaduw hoort normaal niet in een Mac palette, maar ik had deze gratis gekregen bij aankoop van vele producten Bourjois. Ik vind deze kleur fantastisch en daarom hoort deze erbij. Helaas ga je deze niet meer terug vinden. De kleur is al een tijdje uit de rekken. Zoals de naam het al beschrijft, heeft het een lichte oranje kleur en bevat wat glans. Ideaal voor de lente & zomer.


ENG| Im sorry, this eyeshadow doesn’t belong in a Mac palette, but I got this for free by Bourjois. I find this colour fantastic aand that’s why it belongs in there. Unfortunately, you’ll no longer find it. They don’t sell this colour anymore. It has a light orange color and again has some shimmer in it. Ideal for spring and summer. 

Carboncarbon mac

Intens, matte zwart? Nee hoor, deze oogschaduw heeft mij enorm teleurgesteld.
Het bevat niet veel pigment.
Doch, gebruik ik deze voor smokey eyes, maar volgende keer koop ik ‘typografie‘.


ENG|Intens, matte black? No, this eyeshadow has dissapointed me. It doesn’t have a lot of pigment.
However, I use this anyway for smokey eyes. But next time I will buy ‘typografie‘.

SWATCHESswacthes palette tamaraFrom bottom to top: woodwinked – espresso – satin taupe – humid – coppering – light orange Bourjois – Carbon

 Deze beauties kosten elk €13/stuk in de M.A.C store. Je kan ze ook kopen in een potje voor €17

Welke zijn jullie favoriete MAC oogschaduwen? En waarom?
What are your favorite MAC eyeschadows? Could you tell me why?
I’m curious!!!

Follow my blog with Bloglovin
Tamara

 

WILL BE CONTINUED….

9 gedachtes over “Post 1: My MAC eyeshadow palette

Geef een reactie

