POST 2: my MAC eyeshadow palette

RONDE 2! Het vervolg van mijn oogschaduwen! Ontdek hier mijn 7  andere oogschaduwen!
ROUND 2! My eyeshadows palette continued! Discover here my other 7 eyeshadows!

Maltmalt

Licht roze/beige matte kleur|
De kleur is goed te gebruiken als je er natuurlijk wilt uitzien


More light pink/beige matt colour| 
The colour is good for a natural, simple look

Naked lunchnaked lunch

Een heel licht roze kleur met glans| Ik vind hem enorm lijken op “All that glitters”.
Ik vond deze echter een miskoop, want ik gebruik deze niet zo veel. Bovendien zie je het niet zo goed.


A light pink colour with some shimmer| It seems a lot as “All that glitters”.
I shouldn’t buy this one. Because I don’t use it much and doesn’t have a lot pigment.

All that glittersall that glitters

Beige met parelmoerglans| Zoals ik al zei lijkt deze een beetje op Naked lunch.
Behalve dat deze meer glans heeft en veel meer pigment.
Ik gebruik deze het liefst over heel mijn ooglid.


Beige shimmer| Like I said, this looks as Naked lunch.
Besides this has more shimmer and pigment.
I prefer using this all over my eyelid

Nocturnellenoctornel

Rozig paars chroomkleur| Leuke kleur om te dragen in de lente/zomer.
Met dit paars kan je mooie smokey eyes maken
Net zoals ‘Humid’ is paars een prachtige kleur voor de mensen met bruine ogen.


Pink purple chroom colour| Nice colour for the spring/summer
With this purple you can make the gorgeous smokey eyes.
Like ‘Humid’ is purple a superbe colour for people with brown eyes.

Scenescene mac

Blauw grijs matte kleur| deze kleur zet ik over heel mijn ooglid.
Het is een mooie lichte grijze kleur met een tintje blauw in, wat het specialer maakt.


Blue grey matt colour| This colour goes all over my eyelid.
It’s lovely light, grey colour with a tint blue in it, which makes it special.

Electraelectra

Zilver met ijzige glans|Wauw, hiermee val je zeker op! Je bent onmiddellijk de ice queen in de winter!
Ik draag deze vaak tijdens een Nieuwjaarsfeestje/ kerstfeestje


Silver icy shimmer (frost)| Love this eyeshadow. You’re immediately the ice queen in the winter!
I wear this colour especially during New Year’s Eve or Christmas

Smutsmut

Zacht zwart met rode glans|
Ik vind deze oogschaduw ideaal voor heel het ooglid. Geeft je een intense grijze look.


Light dark with red shimmer|
I find this eyeshadow ideal for all the eye. It gives a lovely intens, grey look.

SWATCHES

swatches mac 3from top to bottom: Malt – Naked Lunch – All that glitters – Nocturnell – Scene – Electra – Smut

Welke zijn jouw favo Mac kleurtjes?
Which are your favorite Mac colours?

Follow my blog with Bloglovin
Tamara

4 gedachtes over “POST 2: my MAC eyeshadow palette

Geef een reactie

