Kiko restorative hair serum

Het is al een tijdje geleden, maar ik heb het ontzettend druk op mijn stage! No worries…I’m back with a new post, baby!
Tijdens mijn tripje naar Londen, had ik voor de eerste keer Kiko Milano ontdekt! Ik stelde jullie mijn KIKO haul voor. Ondertussen had ik jullie een productje vergeten te vermelden. ►Kiko restoraive hair serum”

Na het stijlen of brushen zijn er van die verschrikkelijke, lelijke haarpunten die uitsteken. Wat moet je dan doen? Wel mijn oplossing hiervoor is een serum te gebruiken. Ik vond deze serum van Kiko Milano in Londen voor een goed prijsje.


ENG| Haai, it’s been a while, but I’m extremely busy at my internship! No worries… I’m back with a new post, baby!
During my trip in London, I discovered for the first time Kiko Milano! I presented you my KIKO haul. Meanwhile I discovered that I forgot to meantion one product. ►“Kiko restoraive hair serum”

After styling and brushing, the hair ends looked terrible. What should I do to return some brightness in my hair? Well, my solution is to use a serum. I found this serum at Kiko Milano in London for a cheap price.

kiko serum frontkiko serum backYes, Kiko heeft het weer geflikt! Ze hebben verschillende serums voor verschillende haartypes. Ik kocht de beschadigde, stresserende haarserum, wat perfect mijn haar beschrijft op dit moment. Het bevat Vitamine F, die haarvezels hersteld en minder breekt. Bovendien bevat het antioxidanten. Antioxidanten zijn heel goed voor het haar, gezicht en lichaam.


ENG| Yeah Kiko nailed it again! They have various kinds of serums for different hair types. Me was for dull, damaged and stressed hair which describes my hair and curls precisely. It contains Vitamin F that restores hair fibres making tresses stronger and less prone to breaking. Also contains antioxidants which we all know is great for hair, skin and the body.kiko vloeistof

Dit serum heeft een lichte textuur,waardoor het mijn haar geen vettig resultaat achterlaat. De serum ruikt ook zeer aangenaam. Ik ben niet zeker of het mijn haar volledig hersteld, maar voor iets dat meer glans geeft, is het een goed product. Spijtig genoeg, verkopen ze dit serum niet bij Kiko. Maar misschien verkopen ze het, wanneer de zomer start, wie weet? Ik kocht het voor £4,90 ipv £12,90


ENG| The serum has a light texture , so it doesn’t gives your hair a full greasy outcome. The smell is also very nice! The thing is that I’m not sure that it repairs my hair, but for less hair ends sticking out, it is a good product. Unfortunately, it isn’t on sale and I don’t think they sell the product right now! But maybe they sell it again, when summer starts, who knows right? Originally, it came from £12,90 to £4,90!

Follow my blog with Bloglovin
Tamara

Een gedachte over “Kiko restorative hair serum

Geef een reactie

