Nivea hydraterende gekleurde dagcrème

Een tijdje terug kocht ik deze getinte dagverzorging. Naast al mijn BB cremekes en foundations was het tijd om iets nieuw uit te proberen.
ENG| A while ago, I bought this tinted day moisterizer. Next to all my BB-creams and foundations, I was excited to try something new. 
nivea 1nivea 2 nivea achterzijde verpakking

Zoals je ziet is het een platte, witte tube, die wel wat wegheeft van een foundation verpakking. Dagcremes vind ik vaak in potjes, wat ik niet altijd even gemakkelijk  en hygienisch vind! Hiermee was ik dus zeer blij dat deze dagcreme een tube had als verpakking. Wat ook fijn was om te ontdekken, was dat het SPF8 bevatte! Ideaal om te dragen op een zonnig dagje. Trouwens, deze dagcreme kan je vinden in 2 tinten “Natural” & “Bronzed”. Ik kocht de natural, omdat ik de bronzed een beetje te donker vond.


ENG| You see that the package is a white tube. You can compare it to a foundation packaging. Day creams are most likely in pots, which I find not easy and certainly not hygienic. So I was very happy to find a daycream in a tube. Which was also nice to discover was the SPF8! Ideal to wear during a sunny day. Besides, this day cream is in 2 shades: Natural & Bronzed”
swatch niveafoto 5 nivea 6

Het is vrij dik qua textuur. Het ruikt sterk naar de Nivea producten, maar kan soms nogal overheersend zijn. Ik vind de kleur iets te donker, dus niet echt geschikt voor iemand met een bleke huid (zoals mij). Verder dekt het wel goed, maar zoals ik zei iets te donker.  Het aanbrengen ging niet zo makkelijk. Bij uitsmeren laat het hier en daar wat strepen achter. Dus goed uitsmeren is de boodschap. De dekking is vrij goed, maar ik meng liever deze creme samen met een andere dagcreme zodat het iets smeerbaarder wordt. Voor minder dan 9€ en voor 50 ml mag je zeker niet teleurgesteld zijn.


ENG| It has a thick texture. It smells like all Nivea products, but can sometimes be dominant in terms of smell. I find the color too dark, so not suitable for someone with a pale skintone (like me). Furthermore, it covers well, but like I said, too dark. Applying the cream, wasn’t easy. By spreading it leaves some stripes behind. The coverage is good, but I prefer blending this cream together with another day cream. So for less than 9€ and 50 ml, you shouldn’t be so dissapointed. 

Follow my blog with Bloglovin

Heb jij een favoriete dagcrème?
Do you have a favorite day cream/moisterizer?

Tamara

Een gedachte over “Nivea hydraterende gekleurde dagcrème

Geef een reactie

