E.L.F Small Stipple Brush

Goedenamidag allemaal! Hopelijk genieten jullie op dit moment heerlijk van een welverdiende vakantie. In gedachten zie ik jullie ergens in het buitenland lekker relaxen aan het zwembad. Ondertussen verdiep ik mij in mijn E.L.F Haul. Mijn pakje is deze zaterdag aangekomen en ik kocht wel 11 stuks. Say whaat…  XO Geen paniek, E.L.F is namelijk één van de goedkoopste make-up merken die ik ken.


ENG| Good afternoon everyone! I hope you enjoy a lovely holiday. In mind I see you somewhere overseas relaxing at the swimming pool. Meanwhile I deepen myself in my E.L.F Haul. My package came this saturday and I bought 11 units. Say whaat… :O No panic… E.L.F is one of the most cheapest make-up brands I know. brush tamVele bloggers en makeupgeeks kennen alvast E.L.F Cosmetics. Maar ik weet dat voor sommige onder jullie dit merk volledig onbekend is. Niet?  Ik zal het eens kort uitleggen. Eerst en vooral staat E.L.F voor Eyes-Lips-Face. De E.L.F schoonheidsproducten bieden een luxueus cosmeticalijn voor elk huidtype. Hun meeste make-up producten kosten slechts €1 en zijn van hoge kwaliteit. Dus je kan alvast begrijpen waarom ik een fan ben van dit merk. 😉 Ik kocht een paar dagen geleden 11 stuks en zal jullie deze week elke dag eentje voorstellen. We beginnen vandaag met de Small stipple brush


ENG| Many bloggers and makeupgeeks already know E.L.F Cosmetics. But I know some of you isn’t familiar with this brand, isn’t it? Let me explain it briefly. First of all E.L.F stands for Eyes-Lips-Face. The Elf beauty products offers a luxurious cosmetic line for each skin type. Their most makeup products costs approximately  €1 and is from high quality. So, you can understand why I’m a big fan of this brand. 😉 Few days ago I bought 11 pieces and each day I’ll present you one of my pieces. We start today with the Small stipple brush. 

elf stipple brushDeze smalle kwast is ideaal om makkelijk vloeibare foundation aan te brengen. Doordat de haartjes dicht tegen elkaar aanliggen, is de kwast ook vrij stabiel. ENG| This small brush is ideal for applying liquid foundation. Because the hairs are close together, it makes the brush very stable.

closup stipple brush

De haartjes liggen dicht op elkaar en voelen zeer zacht aan. Waardoor het aanbrengen van mijn make-up zacht aanvoelt en helemaal niet ruw. ENG| The hairs are close together and feels very soft. So when I apply my make-up it feels very gently and not rough.

elf stipple brush namebrush stipple brushIk gebruik deze vooral voor foundation, maar je kan deze kwast ook gebruiken om blush of bronzer aan te brengen. Deze kwast kost €4 en behoort tot de  studio productlijn. ENG| I use this especially for foundation, but you can also use this brush to apply blush or bronzer.  This brush costs €4 and belongs to the studio line.

Bekijk zeker hun website/Visit their website http://nl.eyeslipsface.be

Follow my blog with Bloglovin | Follow me on Facebook | Follow me on Instragram

Tamara

Geef een reactie

