High Definition Powder – ELF

Lieve lezers, ik ben een weekje afwezig geweest. Door mijn vast werk kom ik altijd laat thuis en heb al mijn inspiratie gestoken in mijn werk! Flauw excuus waarschijnlijk xD. Maar mijn Facebook pagina ” Makeupthyself” staat niet stil! Elke dag post ik  jullie leuke artikels, videos, wedstrijden van andere tijdschriften, bloggers enz! Zo blijven jullie geïnspireerd! Nu over naar High Definition Powder product!


ENGSweet readers, I was away for a week. Due my overload of work and coming home late, I didn’t had the time and inspiration to write new articles. Yes, I know lame excuse you would say. But my Facebook page “Makeupthyself” never stops! Every day I post nice articles, videos, contests of other fashion, trendy magazines, bloggers etc. So you can stay inspired! Now enough said, over to High Definition Powder product! 

foto 1foto 2

Elf belooft dat deze poeder jouw huid een soft focus – effect geeft en je oneffenheden camoufleert. Het HD poeder 83331 maakt de huid niet wit! Als je het op je gezicht poederd zie je wel het wit poeder liggen, daarom dat je de poeder goed moet verspreiden en blenden. Volgens ELF matteert het de huid en helpt het uw make-up te fixeren. Je hebt het in 3 verschillende kleuren: shimmer, corrective yellow en HD.


ENG| Elf promise that this powder gives your skin a soft focus – effect and camouflages imperfections. The HD powder 83331 (one you see above) makes the skin not white! When you apply the powder on your face,you’ll see the white powder. That is why you must spread and blend. According to ELF the HD mattifies the skin and helps to fixate your makeup.  You have it in 3 different colors: shimmer, corrective yellow en HD. 

foto 3Als je de verpakking opent, vind je een soort wit sponsje. Persoonlijk gebruik ik dit niet. Ik vind het namelijk niet handig om te blenden. Hiervoor gebruik ik mijn eigen Kabuki kwast.


ENG| When you open the packaging, you’ll find a white sponge. I don’t use this. I find it hard to blend. Therefore I use my own Kabuki brush, which I love btw. 

foto 4

Het doosje openen is niet gemakkelijk. Er ontsnapt telkens wat witte poeder, wat ik irritant vind. Hoe gebruik ik het? BELANGRIJKE TIP! Nou, ik heb een trucje geleerd van Goss Makeup artist! Vooralleer je je poeder aanbrengt, moet je eerst je dagelijkse dagcrème smeren. Dan je poeder aanbrengen en als laatste je foundation! Geloof mij ik heb het uitgetest en het geeft inderdaad een ander effect. Het verzacht je poriën en geeft je meer die gladde huid.


ENG| Opening the box isn’t easy. White powder escapes, which I find irritating. How I use it? IMPORTANT TIP!
Well, I learned a trick from Goss Makeup artist!  Before you apply the powder, you must apply your daily cream. Than apply your powder and finally your foundation. Believe me, I’ve tested and indeed it has an other effect. It softens your pores and gives you more a soft skin.

judgement

Eindoordeel: ik zie een klein verschil! Het geeft mijn huid misschien een beetje meer glans, maar niet enorm. Hiervoor gebruik ik het liefst mijn “op maat brengen foundation” (ZIE REVIEW). Wat het wel doet en daar ben ik wel  akkoord mee is dat het mijn make-up fixeert! Het houdt mijn foundation goed vast gedurende een (bijna) hele dag. wat vind jj van de HD poeder?


ENG| Final judgement: I see a little difference! It gives my skin a little more sheen, but not gigantic. Therefore I prefer using my “mineral foundation” (SEE REVIEW). However it does fixate my makeup. My foundation stick (almost) all day. What do you think of this HD powder? 

Follow my blog with Bloglovin | Follow me on Facebook | Follow me on Instragram

Tamara

2 gedachtes over “High Definition Powder – ELF

Geef een reactie

