Powder Brush Elf

We zijn volledig in ELF sfeer! Wat vinden jullie ondertussen van mijn ELF collectie? Heb ik goede producten gekocht? Ik ben alvast tevreden. Vooral hun kwasten gebruik ik elke dag. Ik vind ze gewoon fantastisch. Vandaag gooi ik opnieuw één op tafel, namelijk de Poeder kwast.


ENGWe are completely in ELF atmosphere! What do you think about my ELF collection? I bought good products? I’am pleased. Especially their brushes, I use them almost every day. I find them amazing. Today I throw you another on the table, the powder brush. 

foto 1 (1)

 Deze kwast heeft ongeveer dezelfde functie als de Kabuki kwast. Ik gebruik deze tevens voor poeder en blush aan te brengen. Je kan het ook gebruiken om foundation aan te brengen, maar daarvoor gebruik ik het liefst mijn small stipple kwast .


ENGThis brush has the same function as the Kabuki brush. I use this also for powder and blush. You can also apply foundation, but therefore I prefer using my small stipple brush

foto 3 (1)foto 2 (1)

Deze kwast heeft synthetische haartjes en is heel zacht. Het absorbeert en houdt mijn poeder goed vast. Doordat de haartjes dicht bij elkaar liggen wordt mijn poeder/blush goed verspreidt en krijg ik een volledige, mooie dekking. Price €4


ENG| This brush has synthetic hairs and is very soft. It absorbs and maintain the powder. Because the hairs are close together, my powder/blush are well spread and I get a beautiful, complete coverage. Price €4

 

Follow my blog with Bloglovin | Follow me on Facebook | Follow me on Instragram

Een gedachte over “Powder Brush Elf

Geef een reactie

