Revlon Photoready BB Cream

Revlon! Een merk waar ik de laatste dagen een zwak voor heb. Onlangs kocht ik de BB crème Photoready skin perfector licht/medium. Ik had ergens gelezen dat dit een goede BB crème was. Bovendien, van foundations en BB crèmes heb je namelijk nooit genoeg van.


ENGRevlon! A brand which I’ve been attached to the last few days. Recently, I bought the BB cream Photoready skin perfector light medium. I read somewhere that this BB cream was very good. Besides, you can’t have enough of foundations and BB creams, right? 

revlon bb creamWat belooft Revlon over deze BB crème? Het is een licht, multifunctioneel benefit beauty balm dat huidverzorging, makeup en zonnencrème combineert. Het hydrateert zoals een moisterizer, egaliseert als een primer, dekt net als een foundation en vervaagt zoals een concealer. Bovendien beschermt het je met SPF30. Deze BB is verkrijgbaar in 3 tinten: licht, licht/medium en medium.


ENG| What does Revlon promise about this BB cream?  ®A lightweight, multi-benefit Beauty Balm that combines skincare, makeup, and sunscreen into one step. Hydrates like a moisturizer. Smoothes like a primer. Covers like a foundation. Blurs flaws like a concealer. And protects with SPF 30. This BB is available in 3 different shades: light, light/medium and medium. 

bb cream revlon swatch bb cream revlon

Als je een BB, CC of foundation koopt moet je weten wat voor huid je hebt. Niet alle BB, CC of foundations matchen jouw huidtype. Bij deze BB is dit het geval. Ik heb bijvoorbeeld een vrij normale huid, waardoor deze BB crème mij goed gaat. Maar heb je een olie-achtige huid, dan is deze BB niets voor jou. Het zal eraf smelten en kan me voorstellen dat je dit niet wilt. Ik combineer de crème samen met poeder en dit houdt mijn BB beter vast.


ENG| When you buy a BB, CC or foundation, you need to know which type of skin you have. Not all BB, CC or foundation will match your skin. With this BB, it is the case. For example I’ve a normal kin, so this BB covers my skin well. But if you have oily skin, don’t bother to purchase this product. It will melt and you don’t want that, I imagine. I combine it together with some powder, which stick my BB better. 

Revlon's picture before-after

Revlon’s picture before & after

De tint verbergt niet al je poriën, acne of gebreken, maar ik vind voor een droge/normale huid (die niet veel puistjes bevat) het goed dekt. Het brengt wat glans en helderheid op je gezicht, wat ik wel leuk vind. Daarom niet geschikt voor een olie-achtige huid, want je zal nog meer glimmen. De BB is vrij licht en absorbeert mooi, wat fijner aanvoelt op mijn huid. 🙂 Prijs €11,25


ENG| The shade does not cover pores, acne or flaws. But for a dry/normal, problem free skin (without pimples ) it gives a good coverage. It gives you some brightness and shine on the skin, which I find nice. Thus, not for oily skin, because you will shine more. The BB is very light and absorbs well, which feels nice on my skin. 🙂 Price €11,25

Welke BB crème gebruik jij?/Which BB cream do you use?

Follow my blog with Bloglovin | Follow me on Facebook | Follow me on Instragram

Tamara

17 gedachtes over “Revlon Photoready BB Cream

  1. Hij klinkt op zich wel heel goed! Zelf weet ik alleen niet of het wat voor mij zal zijn; ik heb een erg bleke huid en weet niet of de lichtste kleur wel licht genoeg voor mij zou zijn!

Geef een reactie

