BEAUTY QUESTION!

Heeey bloggers & make-up geeks! Ik heb dringend jullie hulp nodig! Ik krijg binnenkort mijn eerste loon en wil volop gaan shoppen! Dus ik heb een vraag voor jullie!

Hebben jullie een bepaald favoriet merk of product die jullie mij kunnen aanraden?

Ik ben namelijk opzoek naar nieuwe beauty productjes (haar, make-up, verzorging, gezicht…) Kunnen jullie mij ook zeggen waarom? Laten jullie een commentaartje achter, dat zou super fijn zijn. Dank je wel sweeties!


ENG| Hi bloggers & make-up geeks! I need your help! I will earn my first salary this month and I want to shop till I drop! 🙂 So I have a big question for you guys.

Do you have a favorite brand or product you could suggest me?

In fact, I am looking for new beauty products (hair, make-up, skin care, ….) Don’t forget to tell me why. Could you leave a comment below, I would appreciate! Thanks a lot girls! beauty question

A lot of kisses xxx

Tamara

6 gedachtes over “BEAUTY QUESTION!

  1. Ik vind qua beautyproducten The Body Shop (ben ik net nog geweest) erg fijn en qua kleding kijk ik in heel veel verschillende winkels. Daar heb ik niet echt per se favorieten van! Veel shop plezier! 🙂

  2. Ik heb net 2 nieuwe Sleek oogschaduwpaletten gekocht. En ik heb er totaal geen spijt van. De oogschaduw blijft zelfs na een harde dag zwoegen in de zon nog op zitten, haha. Volgens mij kun je ze in Nederland online ook al bestellen, heb ze zelf uit Engeland meegenomen. En anders de iets van de LUSH. Heb ze helaas nog niet allemaal uit kunnen proberen, maar de badbruisballen zijn echt overheerlijk. Heerlijke geur en je krijgt er een lekker zacht huidje van. Ben benieuwd wat je gaat halen 🙂

    • Dank je voor je advies! Bij Lush heb ik enkel de badbruisballen geprobeerd en ze zijn idd spr fantastisch! Sptg genoeg zijn ze wat aan de duurdere kant en neem ik niet genoeg badjes (wat ik eigelijk meer zou moeten doen)! Sleek lijkt me goed qua merk! Heb wel nooit iets gekocht bij sleek! Dankje voor je advies en tips! Ze helpen mij enorm! X Tamara

    • Ah, ik geef toe dat ik niet vaak Kruidvat binnenstap! Ben meer een DI fan! Want ik krijg daar altijd korting, omdat ik een trouwe klant ben 😊 maar catrice en essence vind je niet bij Di, dan is Kruidvat beter! Thx voor je tips x

Geef een reactie

