Primer MAC – Prep + Prime Fortified Skin Enhancer- Adjust

Hi sweeties! Een primer? Wat is dat eigelijk? Voor wat dient dit?  Ik weet dat de make-up geeks dit niet kunnen missen in hun make-up collectie. Nochtans sommige onder  jullie hebben compleet geen benul wat dit is.


ENG|Hi sweeties!  A primer? What is that? And for what do you use it? I know that many make-up geeks, can’t miss this in their make-up collection. Nevertheless some of you have completely no idea what this is. Portrait of radiant girl with glowing skin

Eén van mijn eerste aankopen bij M.A.C was een primer. De verkoopster zei me dat ik dit absoluut moest hebben. Ik wist niet waarom. Ze zei, dat mijn foundation en make-up heel de dag zou blijven plakken. Ik gebruikte het één keer en vond het maar niets. Ik liet het voor vele maanden in mijn makeupzakje en vergat het. Tot een maand geleden, kreeg ik een openbaring. Ik gebruik het nu elke dag en kan niet meer zonder! :O Als ik thuis kom na een dagje werken, is mjn make-up intact gebleven.  Geweldig, niet?


ENG| One of my first purchases at M.A.C was a primer. According to the saleslady she said that I must buy this product. I didn’t know why. She told me, that my foundation and make-up would stay all day. I used it once and didn’t liked it. Until a month ago, I had a revelation. Now, I use it every day and can’t live without it. :O After a day work, my make-up stayed intact. How cool is that!

MAC_in_SM_Aura,_BGC

foto 2 (3) foto 1 (3) foto 3 (3)Ten eerste breng ik mijn primer MAC aan voor mijn foundation en poeder.  Je foundation en make-up blijft de hele dag plakken en het werkt!!! Het blend zo goed in mijn huid en is heel licht qua textuur. De primer Mac voelt  net als een dagcrème/moisterizer en is helemaal onzichtbaar op mijn huid. Bovendien beschermt het tegen vervuilingen en UV-stralen. De verpakking is ook top, zo practisch. Tot slot laat het geen parfum achter. Het is verkrijgbaar in 4 tinten: PRIJS – €28 ( beetje duur, maar who cares)

  • Illuminate: vale huid laten stralen
  • Neutralize: kalmeert een rode en vlekkerige huid
  • Adjust: geeft doffe huid een frisse look
  • Recharge: geeft je huid een kleine boost

ENG| First of all I apply my primer Mac before my foundation and power. Your foundation and make-up sticks all day and you get good coverage!!! The primer feels just like a day cream/moisturizer and blend so well in my skin. It has a light texture and is totally invisible on the skin . Furthermore it protect you against SPF. I also love the tube, it’s so practical. Lastly it is perfume free. You can buy it in 4 shades: Price – €28 (a bit pricy, but what the hell) 

    • Illuminate: shine dull skin
    • Neutralize: soothes red and spotty skin
    • Adjust: gives a dull skin a fresh look
    • Recharge: gives your skin a little boost

Welke primer gebruik jij?// Which primer do you use? 

Follow my blog with Bloglovin | Follow me on Facebook | Follow me on Instragram

Tamara

4 gedachtes over “Primer MAC – Prep + Prime Fortified Skin Enhancer- Adjust

Geef een reactie

