La Nuit de Chanel – Night Cream

Happy zondag iedereen! Hoe was jullie weekend? De mijne was top, het mooie weer tovert altijd een lach op mijn gezicht 🙂 Trouwens, ik heb met al julie leuke tips rekening gehouden en heb dit weekend volop geshopt! Ik dank jullie hiervoor. Deze zaterdag kocht ik mijn eerste echte, luxe nachtcrèmeLa Nuit de Chanel”. Ik was zo enthousiast en kon niet wachten om deze nachtcème gisterenavond op mijn gezicht te smeren. 


ENGHappy sunday everyone! How was your weekend? Mine was superbe, the lovely weather gives a beautiful smile on my face 🙂 Besides, I took in account all your sweet advices and went shopping this weekend. Many thanks for this. I bought this saturday my first real, luxury night creamLa Nuit de Chanel“. I was so excited and  couldn’t wait to try this night cream yesterday evening. 

la nuit de chanelchanel backside

De verpakking is vrij basic en sober. Dit had je wel verwacht van Chanel, want “less is more”! Deze nachtcrème zou volgens Chanel je huid herstellen en kalmeren. Het wierookextract herstelt de cellen die geprikkeld zijn door de schadelijke invloeden van de dag.


ENGThe packaging is basic and sober. Which you would expect from Chanel, because less is more! According to Chanel will this nightcream sooths and calms your skin.The  frankincense extract recovers the cells which are effected by outside effects off the day. 

la nuit de chanel night creampompje chanelswatch chanelLa Nuit de Chanel is een mooie, zwarte fles van 50ml en het heeft een handig pompje. Je drukt eenmaal op het pompje en verdeelt het s’avonds over je gezicht, zo simpel. Het product voelt fijn op mijn huid. Na het aanbrengen wordt de crème volledig geabsorbeert in mijn huid en het plakt niet. Mijn huid voelt de volgende dag goed, soepel aan en straalt ook mooier. Roodheid is ook hier en daar wat verdwenen. Nadelen? Ja, de prijs is natuurlijk aan de duurdere kant, maar wat had je verwacht van Chanel? Ik kocht de fles bij mijn favoriete Planet Parfum  en geweldige verkoper Christophe voor wel €70.


ENG| La Nuit de Chanel is a lovely, black bottle with 50ml and has a great pump. You push just one time and spread the cream all over your face, easy does it. The product feels fine on my skin. After applying, my skin absorbs immediately the cream and it doesn’t stick. My skin feels the next day good, smooth and radiates more beautiful. The redness dissapeared on some places. Disadvantages? Yes, I would say the price for some people, but what did you expect from Chanel? I bought this bottle at my favourite Planet Parfum and friendly seller Christophe for €70. 

 Follow my blog with Bloglovin | Follow me on Facebook | Follow me on Instragram

Tamara

3 gedachtes over “La Nuit de Chanel – Night Cream

Geef een reactie

