New Gel nails fall look

Heeey allemaal! Twee weken geleden heb ik voor de eerste keer gel nagels laten zetten. Ja, erg hé? Ik heb dus nog nooit gel nagels gehad. Waarom niet? Gewoon, omdat ik een nagelbijter ben en nooit behoefte had om lange nagels te hebben.
Aangezien ik geen nagels heb, heeft C. mij tips aangebracht. Ik vond het zo raar dat ze deel van mijn nagelriemen wegknipte :O Maar blijkbaar moet dit, zodat ze heel de tip op mijn nagel kan aanbrengen en men nagel beter kan groeien.

Ik moet eerlijk zijn, ik heb toch wat afgezien. Hier en daar heb ik wat gebloed, maar dit is waarschijnlijk de straf die je krijgt als je aan je nagels bijt. Uiteindelijk was het resultaat wel mooi, maar ik heb er toch aan moeten wennen. Lange nagels hebben is moeilijk, zeker als je een gewoon cola blikje wilt openen. Ik kon zelf niet een muntstukje oprapen van de grond. Toen pas had ik bang om een nagel te breken :O Onderaan het resultaat. Ik koos voor een licht grijze kleur, wat ideaal is voor een herfst look. Prijs : €30


ENGHi everybody. Two weeks ago I did my nails for the first time. Yes, I am little ashamed. I never got gel nails. Why not? For the simple reason that I am a nail biter. Also I never felt the need to have long nails. Given that I have no nails, C. applied tips. I found it scary when she removed a part of my cuticles, but apparently she need to do this, to apply the tips and it is better for your nails to grow faster.

I have to be honest, I suffered. Some blood here and there, It was almost a murder scene! And afterwards applying some alcohol, aauuuuww…. It was painful, but this is my punishment for biting my nails, I think. Finaly, the result was nice, but I needed to get used to it. Having long nails isn’t very easy, especially when you want to open a coke can for example. I even couldn’t pick up a penny of the ground. So, below you can see the result. Just a light grey color, good for a fall look, I think. Next time I would choose a more warm red  or brown color. Price: €30

my nails 2

Welke kleur verkies jij voor de herfst? // Which color do you prefer for the fall season? 

Follow my blog with Bloglovin | Follow me on Facebook | Follow me on Instragram

Tamara

11 gedachtes over “New Gel nails fall look

  1. Heeft ze gel uit een potje gebruikt en met een kwastje aangebracht of was het net als gewone nagellak? Ben ik benieuwd naar ivm de tips die ze bij je aangebracht hebben.

  2. Ik wou zeggen 30 euro is echt goedkoop voor gelnagels, maar lees net dat ze maar 2 weken zijn blijven zitten…. Ik dacht altijd dat ze langer bleven, vandaar. Ziet er wel heel mooi en natuurlijk uit

Geef een reactie

