Makeupthyself op website vriendinnenonline

Blogging1

GROOT NIEUWS  lieve vrienden, mede-bloggers, lezers! Een paar weken geleden werd ik gecontacteerd door de lieve Priscilla van website vriendinnenonline om 1 à 2 keer per maand een beauty artikel te schrijven onder de categorie “style & beauty”.  Hiervoor krijg ik wat meer awareness voor mijn website en greep ik deze kans met beide handen.

Maar, wat is vriendinnenonline? 

Op deze website vind je elke dag leuke artikels over items als beauty & style, body en mind, DIY, life en style, liefde enz… Bovendien kan je meepraten over bepaalde onderwerpen samen met andere leden. Maar het grote concept ligt bij nieuwe mensen ontmoeten. Je kan namelijk nieuwe vriendinnen maken. Je deelt je ervaringen met de andere leden/vriendinnen en kan opzoek gaan naar vriendinnen met dezelfde interesses/hobby’s. 

Dit weekend schreef ik mijn eerste artikel en vandaag werd deze live gezet. Op vriendinnenonline zal ik meer algemene artikels schrijven. Dit wil zeggen meer tips, weetjes over beauty en style. Dus neem zeker een kijkje op vriendinnenonline.nl en wordt zelf lid en wie weet maak jij ook een nieuwe vriendin! 

dfb45383-9c3d-48b1-a45c-d73840a8eb24

Lees hier mijn artikel ⇒ Wat is nu het verschil tussen BB, CC en DD creme? 


ENG| BIG NEWS friends, follow bloggers and readers. A few weeks ago I was contacted by the lovely Priscilla from website vriendinnenline to write 1 or 2  beauty articles each month under the category “style & beauty”. Therefore I get some awareness for my blog and I immediately took this chance . 

But, what is vriendinnenonline? 

Every day you can find fun articles about different subjects like beauty & style, body & mind, DIY, life and style, love etc… Furthermore you can share some items with other members. But the biggest concept behind this website is to meet new people. You can make new girlfriends. You share your experiences with other members and search for new friends with the same interest/hobby’s. 

This weekend I wrote my first article about BB, CC and DD creams and today it is live. On this website I will write more general articles. This means more advice, some facts, tricks about beauty and style. So take a look on vriendinnenonline.nl and become a member and who knows you’ll get a new best friends. 

ik schrijf voor vriendinnenonline

Read here my article ⇒ What is the difference between BB, CC and DD cream? 

Schrijf jij ook enkele artikels op een externe website?  // Do you write some articles on a extern website? 

 

Follow my blog with Bloglovin | Follow me on Facebook | Follow me on Instragram

Tamara

Geef een reactie

