My Today’s Drugstore Haul

Hi iedereen! Vandaag was ik in een drugstore humeur! Zonder nadenken nam ik mijn portefeuille en ging de stad in! Ik ben vele drugstores binnengestapt en kwam buiten met enkele, leuke productjes! Bekijk het hier maar onderaan! silkeblogs heeft mij overtuigd om één van deze mascara ´s te kopen. Mijn mede-bloggers zijn namelijk ook een inspiratie voor mij, dus dankzij hun reviews weet ik welke producten te kopen en uit te proberen. My thanks hiervoor 😊

ENG | Hi, today I was in a drugstore mood! So I went shopping for the day! I looked around I bought some nice stuff! Take a look!

#thebalm #loreal #batiste #essence #NYC

IMG_2210.JPG

IMG_2207-2.JPG

IMG_2208-2.JPG

IMG_2209-2.JPG

IMG_2211.JPG

IMG_2212.JPG

Of which product do you want a review? // Over welk product willen jullie een review horen?

X Tamara

Een gedachte over “My Today’s Drugstore Haul

Geef een reactie

